נורות ופסי לד לא צריך להיות מומחים לתאורה כדי להבין כי הטרנד המשמעותי ביותר בתחום, כבר שנים, הוא השימוש בתאורת לד.

נורות הלד מגלמות בתוכן שורה ארוכה של יתרונות, ובכלל זה נצילות גבוהה, חיי מדף ארוכים מאד, מינימום פגיעה בסביבה, הפצת אור הומוגנית ואחידה, מחירים נוחים – והרשימה עוד ארוכה. יתרון משמעותי נוסף של פתרונות התאורה מבוססי הלד נוגע לעיצוב שלהם, כאשר הנורה עצמה מהווה פריט אסתטי מהשורה הראשונה. 

מגוון גופים איכותיים

כשמדברים על תאורת לד, נכנסים לתחום רחב ובו שלל אפשרויות. יש שלל גופי תאורה איכותיים ומעוצבים, אותם ניתן להתאים למאפיינים אסתטיים אחרים בחלל, לאווירה שמעוניינים ליצור או לטעם האסתטי האישי של בני הבית. את הגופים, בהמשך לכך, ניתן למקם בכל צורה שמעוניינים בה – הגופים יכולים להיות שקועים בתקרה, ברצפה או בקיר, להיתלות באזורים שונים בבית ואף ללבוש צורות שונות.

פתרון אחר שנחשב לנפוץ מאד בעת הנוכחית הוא תכנון פסי לדים, כלומר, מספר נורות לד קטנות שיוצרות צורה גדולה יותר (בחירה נפוצה היא במאות נורות, או אפילו אלפי נורות). פסי הלד מצליחים למשוך אליהם תמיד תשומת לב, מעוררים עניין עיצובי ויוצרים עומק של ממש בחלל שמתבסס עליהם. כאשר יוצרים פס תאורה באמצעות הלדים, ניתן להאיר אזורים גדולים – למשל, מסדרונות או אזורי מעבר בבית – אך גם לשטוף לחלוטין את הקירות הפזורים לאורכו של המבנה בתאורה. הפס עצמו יכול להיות בכל גודל או צורה, כשממש לא מובן מאליו שהוא יהיה ישר ואחיד בצורתו.

אז איך מתחילים? 

הבוחרים להתבסס על תאורת לד נמצאים בנקודת פתיחה מצוינת. בחירה נכונה של פתרון ספציפי תאפשר לקחת את היתרונות של הלדים מספר צעדים קדימה וליצור אזור שהוא לא רק מואר היטב, אלא גם המרשים ביותר מבחינה אסתטית. חשוב לזכור ולהזכיר שחברות הפועלות בתחום מאפשרות לרוב ליצור פתרון המותאם באופן מלא ללקוחות שלהן, כך שהם יכולים לבחור בשילוב ייחודי של אמצעי תאורה, על פי הצרכים והרצונות שלהם. זהו אחד היתרונות המשמעותיים של הלד כבר מעצם ההגדרה שלו – ניתן לבחור להאיר באמצעותו בהרבה מאד דרכים.